Vieno „Gearbest“ pirkėjo istorija

Išaušo ta labai nemaloni diena kai reikia šį tą viešinti ir tas viešinimas nėra labai malonus.

gearbest parduotuve

Ko gero, beveik visi tautiečiai apsipirkinėjantys Kinijos el. parduotuvėse, jau žino adresą „Gearbest.com“, kuris išpopuliarėjo per paskutinius porą metų ir kurio populiarumas auga iki šiol kaip ant mielių, ypač dėl to, kad turi vadinamus „Europinius“ sandėlius, apie kuriuos šiek tiek daugiau straipsnio pabaigoje.

Pradėkime nuo kinų supporto. Jei Lietuvoje jau šiaip pavyksta išgyvendinti sovietinį aptarnavimo servisą (norite jį patirti – apsilankykite trumpam kad ir Ukrainoje, jau pasienyje jus pradžiugins vedėjos rūškana mina apmusijusioje parduotuvėje), iki kraštutinio vakarų varianto, kur klientas valdovas ir grasina teismais ar verčia už dyką perdaryti mėsainį nes trūksta arba per daug vienu agurko griežinėliu, mes tikiuosi ir neprieisime, nes tai jau absurdo ribos. Lietuvoje kiekviena įmonė taiko savo strategiją. Skirtingi bendravimo tonai ir t.t., nemažai marketingo teorijos. Tačiau Kinijoje absoliučiai visa masinė internetinė prekyba vyksta pagal vieną vienintelį modelį.

Kinijos parduotuvei svarbiausia parduoti – didžioji dalis pardavėjų prižadės bet ką, kad tik klientas įsigytų prekę. Sutiks su visomis sąlygomis, kad ir kokios juokingos jos būtų – 10 metų garantija, elektros tiekimas tiesiogiai, gal net ir pažadės cukruotas braškes savaitgaliais siųsti. Deja, kai tik pinigai pereina iš vienos kišenės į kitą, manau bet kas, kas bendradarbiavo su kinais susiduria su tomis pačiomis standartinėmis problemomis – užsakymų vilkinimas, nerasta žadėtų funkcijų, galų gale, daiktas net nepanašus į tai, apie ką sutarėte. Aš pats nesu kinų kultūros ekspertas, tačiau panašu, kad visi šie dalykai ateina iš kartos į kartą ir groja absoliučiai visuose gamybos ir pardavimo lygiuose – tarkim, jei įsigijote planšetę prieš metus, nereiškia kad nusipirkę tą patį modelį jūs vėl įsigysite identišką planšetę. Kitokie gali būti komponentai – nuo smulkių komunikacijos plokščių iki paprasčiausiai kitokio ekrano tipo, kuris galbūt jūsų visiškai netenkins.

Taigi, kinų aftersale klientų aptarnavimo darbas susideda iš vienos vienintelės užduoties – kad įmonė patirtų kuo mažiau nuostolių ir kad turėtų kuo mažiau atsakomybės. Todėl jie stengiasi tęsti, vilkinti, įrodyti, kad bet koks defektas yra kliento kaltė. Kartais, prispausti į kampa, prašneka apie dalinį pinigų gražinimą (geriausiu atveju) bet dažniausiai siūlo įvairias nuolaidas kitam pirkiniui. Žinoma, pasitaiko ir išimčių, tačiau bene 95% visų kiniškų parduotuvių veikia būtent taip.

Dabar konkrečiai apie „Gearbest“: pirkęs esu ne kartą ir drąsiai galiu patvirtinti, kad bendra patirtis iki šiol buvo lyg ir viena geriausių iš visų kinų parduotuvių. Retkarčiais juos pajudinus, daiktus ir greičiau išsiunčia ar tiesiog prisipažįsta kad neturi, vietoj to, kad duotų neveikiantį sekimo numerį, o tai jau nemažas laimėjimas.

Deja, gerosios parduotuvės kortas sumaišė mano užsakytas ragelis, tiksliau du vienodi rageliai, kurie užsakyti buvo dar sausio pabaigoje. Sumos nėra baisiai didelės, bet prarasti beveik apie 200+ Eur būtų nemalonu manau bet kuriam.

Prieš maždaug porą mėnesių prasidėjo mano susirašinėjimas su „Gearbest“ personalu. Kadangi aš pats kartą siuntą esu gavęs lygiai po pusės metų – ir, beje, tai visiškai nebuvo pardavėjo kaltė – siunta turėjo savo numerį, pagal kurį buvo galima atsekti, kad ji tiesiog sėdi kažkuriame Kinijos pašto skirstymo skyriuje ir niekaip nepraeina eksporto procedūros – taigi, bangų aš nekėliau ir pripažįstu, kad visko gali pasitaikyti. Tuo labiau, laikas po naujų metų Europoje ir prieš naujuosius Kinijoje yra labai įtemptas. Beje abi dingusios siuntos turėjo savo Belgian post (bpost) sekimo numerį, kuris, deja, jas leido sekti tik iki tarpininko priėmimo, berods Belgijoje. Paskutinis įrašas skelbia, kad skirstyme lyg ir gautos vasario pabaigoje, po to  – jokiu žinių. Teisybės dėlei, reikia pasakyti kad šiuo bpost kurjerio paštu jau esu gavęs siuntinių, bet jų pristatymo laikas būdavo pakankamai normalus – apie 1-2 mėn.

Praėjus dar dviems mėnesiams visgi ėmiausi rimtesnio darbo, mat nors ir pirkta per „Paypal“ mokėjimų sistemą, apsaugos laikas nėra begalinis, laimė, neseniai prekių gavimo limitas „Paypal“ sistemoje pratęstas nuo 45 dienų iki 180. Prieš tai kurį laiką susirašinėjome su „Gearbest“ supportu (beje, kartais prisijungti prie klientų aptarnavimo sistemos šioje parduotuvėje yra kažkoks atskiras košmaras ir tikriausiai atbaido kokį 20% klientų, kurie iš viso nerado būdo prie jos prisijungti), kuris 5 kartus paprašė patikslinti adresą ir pagaliau pripažino, kad prekė tikriausiais prarasta, todėl siūlo: a) gražinti 45% užsakymo sumos į parduotuvės kreditą b) gražina 30% užsakymo sumos į „Paypal“ sąskaitą, c) sumokėjus 50% užsakymo sumos siunčia dar kartą. Paminėsiu, kad tai jau ne pirmas ir netgi ne dešimtas mano užsakymas šioje parduotuvėje, taigi, klientas esu patikimas.

Po ilgų diskusijų, užtrukusių porą savaičių priėjome aklavietę. Tai priklauso ir nuo aptarnavimo „vadybininkės“ viena buvo minkštesnė, kita kietesnė, tai va ir rezultatas. O rezultatas toks, kad gerokai paspaudus, „Gearbest“ gražino visą sumą už pirmą telefoną, o antram užpildžiau „Paypal“ claim, kaip ir galima kiekvienai prekei, pirktai per „Paypal“ sistemą. Patys kinai vis dar žada gražinti iki 50% ir vis kartoja ankstesnius atsakymus.

Anot pardavėjo, perkant prekes yra rekomenduojama pasirinkti mistinį prekių draudimą, už maždaug 5% sumos, tuomet visi pinigai, sumokėti už pirkinį būtų gražinti. O tiesa yra ta, kad to daryti jūs tikrai neprivalote, nes pardavėjas yra įpareigotas jūsų įsigytas prekes pristatyti į nurodytą vietą be kažkokių neaiškių papildomų mokesčių.

Nemaloniausia dalis yra ta, kad visgi kažkas, kažkurioje pašto grandyje nusprendė pasinaudoti kažkokia spraga ir pasisavinti abu minėtuosius telefonus, kurie, sprendžiant iš siuntimo informacijos draugiškai keliavo kartu tame pačiame siuntų maiše. O gal jie dar ir pasirodys, aš jų nenurašiau.

Pratęsiu straipsnį, kai tik turėsiu kokių naujienų ir finale parašysiu apibendrinimą. „Paypal“ pažadėjo viską išspręsti vieno ar kito naudai iki gegužės 31 d.

Atnaujinta 2016 06 03:

Iki šiol galutinio sprendimo dar nėra. Aukščiausias pasiektas rezultatas šiuo metu 80 USD gražinimas į parduotuvės „piniginę” ir 12 USD gražinti vadinamaisiais taškais, nors sutikau su sąlygomis kiek kitokiomis – 80 USD kreditu, ir 40 USD taškais. Staiga iki tol su manim bendravusi konsultantė pradėjo nebe suprasti angliškai, ir uždarė užsakymą, pažymėtą kaip „pabaigtas”.

„Paypal“ claim vis dar galioja ir parašiau kad laukių trūkstamų pinigų bet kuriuo iš būdų. Tiems kurie stebisi, kodėl einu tokiu sudėtingu ir ilgu keliu – galiu pasakyti, kad galbūt tai, kad tenka pačiam dalyvauti internetinėje prekyboje išmokė mane kantrybės ir to, kad ne visada pardavėjas būna kaltas už logistikos klaidas.. Taip atsakomybės kratytis kaip „Gearbest“ atveju yra tikrai drąsu, bet visgi visokių būna ir pirkėjų :)

Atnaujinta 2016 06 20:

Viskas baigėsi labai paprastai, nors ir pakankamai ilgai. Už abu pirkinius visus sumokėtus pinigus grąžino „Paypal“, kurie per daug nesigilino ir nesismulkino. GB anksčiau pervestus į parduotuvės sąskaitą 80 USD pasiėmė atgal.

Išvados: neišeina susišnekėti su kinais, keliaukite į „Paypal“ sistemą ir užpildykite Claim. Visiškai nesvarbu ar pildėte kažkokius mistinius mokėjimus „insurance“ ar ne, jūsų, kaip pirkėjo teisė yra gauti prekę, o pardavėjo įsipareigojimas – ją pristatyti. Gearbest šį kartą tikrai pademonstravo ne įtin gražią pusę, o ir panašu, kad parduotuvė nelabai spėja tvarkytis su užsakymais bei patikimais logistikos partneriais – skundų šiais metais ypač padaugėjo.

 

gearbest-eu-warehouse-taxes

 

Apie „Gearbest“ Europinius sandėlius: esu pirkęs ir iš ten, visus kartus siunčiama būdavo iš Londono Heathrow oro uosto į Vengriją, kurs siuntą perimdavo vietinis paštas ir tada ji pasirodydavo Lietuvoje. Trunka apie 10 darbo dienų, tiesa, viena kartą siuntą pristatė ir DHL, dar greičiau.

Nors patys „Gearbest“ drąsiai deklaruoja, kad jokių mokesčių nebus, tačiau realybėje Lietuvos muitinė elgiasi pagal nuotaiką ir tikriausiai pagal tai, kuris darbuotojas dirba ir kokius asmeninius nusistatymus turi. Aš pats muitų nemokėjau, tačiau pažįstu žmonių, kurių siuntiniai buvo apmokestinti, ir jie turėjo sumokėti 21% PVM bei išmuitinimą, pirkę iš tų pačių „Europinių“ sandėlių. Esmė ta, kad muitinė nežino ar kinai sumokėdavo muitą įveždami prekes į ES: perkama per kinų parduotuvę, vadinasi, pinigai keliauja tiesiai ten. Tai ko neapmokestinti? Hm, pažiūrėk, ta siunta iš Londono. A ne, tai negalim apmokestinti… Esu tikras kad Lietuvos muitininkas negali matyti ar konkrečiai prekei jau buvo pritaikytas PVM ar ne, o jei ji siunčiama tiesiai iš Anglijos – juk juda tik ES ribose.. Norėčiau muitinės komentaro šia tema :)

23 thoughts on “Vieno „Gearbest“ pirkėjo istorija

  • 17 gegužės, 2016 at 20:25
    Permalink

    Gearbest tik gėlytes palyginus su geekbuying. Teko pries 4 men xiaomi mi note pro iš geekbuying pirkti. Buvau skaitęs, kad jie praplesineja dėžutes ir į telefonus įrašo „anglu kalba” (ten visokios kiniskos snipinejancios programos), todėl sumokejas pinigus sutariau, kad mano telefono dėžutes nupleštu ir ant siuntinio deklaruotu 20 eur. Rezultatas: gavau išpakuota telefona, kuri reikėjo trinti, ir beveik 100 eur siekianti PVM, nes ant siuntinio buvo deklaruota pilna suma. Moralas – nepirk iš kinu arba būk pasiruošęs pavargti, kad gautum tai, už ką mokejai.

    • Avatar photo
      18 gegužės, 2016 at 08:29
      Permalink

      Tai čia groja mano minėtas pirmas punktas – svarbu prižadėti bet ką, kad parduoti. Tie laiškai kurie siunčiami supportui 90% nukeliauja į limbą – niekas jų neperduoda žmonėms, kurie pakuoja ar ruošia siuntą. Čia manau kiekvienas pirkęs Kinijoje turi savo istorijų, ir nors straipsnis dedikuotas GB, prašom jomis dalintis, nes pirkimas Kinijoje yra tokia kaip ir rulete. Įmeti pinigus, patrauki rankeną, ir ką jau išsuks tą ir išsuks. Vienos iš paskutinių siuntų nutikimai: atidariau pasiėmęs iš pašto elektronikos siuntą – išbėgo vanduo.. Ne tai, kad šlapia, bet tiesiog išbėgo :)) Pagal kvapą – jau ne pirmą savaitę marinavosi. Kartu asiėmiau ir kitą siuntą – kelis vnt siurbtukų ant stiklo kamerai tvirtinti. Išpakuoju – o ten plastmasinis kažko žymeklis? presas? Nesu tikras dėl to daikto paskirties iki šiol. Bent jau pardavėjas pinigus tam kartui gražino.

      • 22 gegužės, 2016 at 20:48
        Permalink

        Neteko susidurti su honorbuy.com?
        Niekur dar neteko matyti, kad tiek turėtų daug telefonų ale EU sandėlyje. Įtartina :)

  • 24 gegužės, 2016 at 19:53
    Permalink

    Aš jau senai nustojau susirašinėti su Gearbest supportu. Jei bent kokia problema iškart per paypal padarau claim ir grąžina pinigus be problemu, nereikia gaišti laiko susirašinėjant. O šiaip dabar iš Gerbest neateina kokie 3-4 siuntiniai iš 10.

  • 19 liepos, 2016 at 17:33
    Permalink

    Vienu zodziu man dabar tokia nesamone, siunciaus telefona is Gearbest Europos sandelio ir dabar siunta sulaikyta muitineje.Paziurejau per siuntu trackinima, tai siunta is Anglijos sandelio ir Vengrijos pastas, niekur Kinija .Paskambinau i pasta, tai trumpai aiskiai pasake , kad turiu deklaruoti ir niekas i kalbas nesileidzia.Tai net nezinau ka daryti, gal kas turite kokiu minciu?

    • Avatar photo
      19 liepos, 2016 at 18:53
      Permalink

      Tai, kad deklaruoti reikia, tai iš tikro niekas nuo to nesikeičia. Deklaruojant siūlau prisegti sekimo dokumentą kur matytųsi kad jis keliauja iš Anglijos sandėlių. Galima ir Vengrijos pašto. Esmė tokia, kad muitininkas vis tiek padarys taip kaip jam susišvies. Net jei ir neteisingai skirs muitus, teks juos pirma susimokėti, o paskui aiškintis, tokia tvarka. Mano kuklia nuomone, niekas negali skirti PVM prekei, siųstai iš UK sandėlio, nes muitininkas tikrai nemato ar tame sandėlyje prekės yra išmuitintos ar ne.

      • 20 liepos, 2016 at 18:50
        Permalink

        Na ką , viskas gerai baigėsi.

        Gerbiamas kliente,

        jūsų siunta RRXXXXXXXHU sėkmingai deklaruota muitinei, išleista į laisvą apyvartą ir artimiausiu metu bus išsiųsta į jūsų teritorinį paštą.

        Atsiimdami siuntą su savimi būtinai turėkite asmens dokumentą!

        Dėkojame, kad naudojatės Lietuvos pašto paslaugomis!

  • 25 rugsėjo, 2016 at 21:47
    Permalink

    Lygiai tokia pati istorija su GB pirktu Xiaomi redminote 2. Siuntinys dingo pakeliui iš Vengrijos. Po dviejų mėn susirašinėjimo išgelbėjo tik paypal claim’as, grąžino visus pinigus už kuriuos nupirkau tą patį telefoną tik iš aliexpress, susimokėjus papildomus 10e už EU express gavosi net pigiau nei GB + dėklas išėjo.

  • 27 spalio, 2016 at 12:38
    Permalink

    As pirkau laikroduku. Vaikams, draugams zodziu… Nusipirkau 9 laikrodzius. 5 laikrodziai buvo brokuoti. Nufotkinau, parasiau, kad noriu grazintis pinigus, nes siu daiktu kokybe abejotina. Atsakymas: grazinti galite, uz grazinima brokuotu daiktu turite susimoketi patys. UZ BROKUOTU DAIKTU GRAZINIMA TURIU SUSIMOKETI PATS. Tokio shudo nesu niekur mates. Baisiausia tai jog grazinimas kainuoja 100Eur, o grazinami daiktai 85Eur :D.
    PATARIMAS: PAMASTYKITE AR VERTA PIRKTI.

    • Avatar photo
      27 spalio, 2016 at 14:09
      Permalink

      Jei ne paslaptis, kas čia per gražinimas už 100 eur? Registruota siunta kainuotų apie 15 eur, nebent gabaritai labai išsipūtę. Šiaip tokį metodą kinai dažnai taiko, tada visi pasispjaudo, nieko negražina ir nieko kinui negali padaryti..

    • 29 gruodžio, 2016 at 09:32
      Permalink

      tai va,as karta nudegiau is ebay. uzsisakiau prozektoriu ten apie 10e vertes,atejo ir jis brokuotas pasirode,tai veikia,tai neveikia.parasiau tai pasiule atsiusti atgal jiem apziurai ir tada grazins pinigus.anksciau jau yra buvus panasi situacija su viena preke tai tikrai grazino pinigus gave preke,bet siuo atveju praejo keli men,ir puse metu ir pardavejas taip iki siol trina kad ale negavo prekes,ir finale turiu tai jog ne prozektoriaus(nors ir nepilnai veikiancio) nei pinigu.tai nuo tada jei preke buna brokuota ir nebuna siusta registruotu pastu,tiesiog rasau kad negavau ir grazina pinigus iskart.

  • 4 lapkričio, 2016 at 23:51
    Permalink

    Manau visko pasitaiko aš pirkau iš GB Xiaomi Redmi note 2 iš EU sandelių, ai atsiuntė per para, per DHL. Bet atsiūstas telefonas buvo su broku nešvietė vienas mygtuko ledas tai per supporta suderėjau 25$ į GB saskaitą, plius taškų davė. Man asmeniškai tas apsšvietimas labai netrugdė tik šiaip nemalonu buvo gauti tokį brokuotą daigtą. O prieš mėn. sugedo LCD telefono, išėjo tokiom juostom, tai susiekus su supportu pasiūlė arba siūsti jiems, arba pinigų duoti į GB sąskaita arba ekraną atsiusti naują. Pasirinkau ekrana ir gana greit gavau per 15 dienų.
    Su kinais kaip pasiseks manau loterija gaunasi.

  • 28 lapkričio, 2016 at 18:26
    Permalink

    Su kinais visokių nutikimų nutinka :) Vos tik kinas pradeda kažką neaiškiai atsakinėt, atsidarai paypal claim. Bet dx yra maloniai nustebinę. Vos ne po metų grąžino pinigus už vieną pamestą nesekamą siuntą.

  • 24 sausio, 2017 at 22:55
    Permalink

    Kas cia per nesąmonė nuo kada prožektoriai Lietuvoje ira nelegalus, ir nuo kada jiems reikia licenziju Gearbest . Ka daryti šioje situacijoje, kaip pinigus atgaut.
    Stai zinute kuria gavau
    prozikas:http://www.gearbest.com/led-flashlights/pp_169278.html

    Thank you for contacting Gearbest.We are sorry for this inconvenience.

    We regret to inform you that the package has been destroyed since this product Boruit RJ – 5000 3 Cree XM L2 5000Lm 4 Modes LED Headlight is illegal in your country. It requires a special licence and has therefore been refused.

    As the importer, the customer, needs to comply with their country’s regulations. Compensations are not applicable in such cases.

    Please see our terms and conditions here for more details: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html

    We recommend all customers check with their local Customs for the rules and regulations of importing goods into their country before placing an order with Gearbest.

    Thank you for your understanding.

  • 25 kovo, 2017 at 16:14
    Permalink

    Analogiška patirtis man su gearbest:

    1. Užsisakiau SSD, 2 mėn laukimo
    2. N suporto gumos tempimo laiškų ( palaukti, patikrinti adresą, užklausti muitines … )
    3. Gearbest paskutinis siųlymas grąžinti 54 % sumos
    4. Užpildytas Paypal claimas, laukiu sprendimo.

    Jų ticket sistema skirta tik tempti laiką.

    • Avatar photo
      25 kovo, 2017 at 20:11
      Permalink

      Iš vienos pusės reikia ir juos suprast, nes žmonės kurie su tavim bendrauja – toks jų tiesioginis darbas :) stabdyti tave, kad neprisigalvotum europietiškų nesąmonių :) Aš palaukiu paprastai savaitę ar kokias 7 d.d., jei matau kad su supportu susišnekėti neis, pildau paypal’e claim ir viskas.

  • 30 rugsėjo, 2017 at 17:54
    Permalink

    Jei perku telefona is gearbest uz 400e tai uzdes pvm? Nes vienam telefonui uz 100e neuzdeji ir atkeliavo per 1.5men. Keista,kad per 3men atkeliavo visi uzsakymai is ten-kelios smulkemnos iki 20e ir telefonas. Bijau,kad brangesnis telefonas bus apmokestintas pvm

    • 22 gruodžio, 2017 at 13:10
      Permalink

      Dažniausiai jeigu siuntinys didesnis ,tai jį sulaiko muitinė detalesnei apžiūrai. Ir žinoma priklauso nuo paties muitininko [nuo jo nuotaikos]. Man per ilgą laiką atkeliavo keli nedideli išmanūs be jokių muito mokesčių. Ką tik gavau telefoną palyginus mažoje dėžutėje ir jį sulaikė. Žinoma pardavėjas užrašė ant pakuotės 50 usd ir smartphone, teko rodyti pirkimo formalumus LT muitinei ir žinoma susimokėti. Dėl to tikrai reikia pamąstyti ar verta iš kinų užsisakinėti brangius daiktus, nes galutinė kaina gaunasi išsipūtusi ir sutaupyti nepavyksta.

      • Avatar photo
        22 gruodžio, 2017 at 13:34
        Permalink

        Dabar kai, kai siuntas kasa kastuvais, dažniausiai žiūri jau tik į deklaruotą vertę. Bus nurodyta daugiau 22 eur – PVM garantuotas.

  • 10 birželio, 2020 at 08:56
    Permalink

    Laba diena, Jūs dar vis gyvas? Malonu :)
    Metams į Tailandą buvot emigravęs? :)
    Galvojau, kad šitam blog’ui jau CLOSED

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.