Gamintojo garantija Kinijoje ir Pandawill

Aš tikiu, kad ne vienas iš perkančiųjų naują planšetę pasibaido sakinio “gamintojo garantija”. Tai – toks mistinis sakinys, kurį, beje, kaip kurie pardavėjai naudoja kaip pasiteisinimą – “sugedo..? Tai gamintojo garantija gi sakiau. Kreipkis tiesiai į gamintoją, ko tu iš manęs nori?!”   O iš tiesų, jei perpardavėjas turės kažkiek sąžinės, jis bent jau pabandys kreiptis į pardavėją Kinijoje iš kurio pirko planšetę, nes planšetės tiesiai iš gamintojo – retas atvejis ne vien Lietuvoje, bet ir Kinijoje.DSCN6314

Taigi, kaip jau rašiau anksčiau apie saldžiarūgštį patiekalą – telefoną Jiayu G3S, tai ne pirmas mano susidūrimas su “gamintojo garantija”, bet kol kas naujausias, kuris tikriausiai padės ne vienam ir suteiks šiokios tokios informacijos, juo labiau, kad parduotuvė Pandawill, su kurios garantiniu procesu susidūriau, yra pakankamai žinoma Lietuvoje, nors lietuvaičiai labiau mėgsta DealExtreme.

Pradedam nuo to, kad telefonas, kurį siųsiu atgal, yra veikiantis, tačiau turi bjaurią problemą – atsitiktinai dingsta 3G ryšys ir nei paskambinti nei prisiskambinti iš/į tokio telefono neįmanoma, nebent jį perjungti į 2G režimą. Tada viskas dirba stabiliai, problemų kaip ir nėra (na, telefono išmesti neverta, galima jį iš bėdos naudoti ir tokį) tačiau štai 2G interneto naudoti jau nelabai galima, jei reikia kažko daugiau nei pasitikrinti el. paštą. Kadangi daug prarasti nėra ką, o ir senojo telefono dar nebuvau išmetęs, nusprendžiau paeksperimentuoti ir nusiųsti telefoną garsiajai gamintojo garantijai.

2013 08 22 – Parašiau pirmą laišką į customers@pandawill.com, kur apibūdinau problemą.

2013 08 23  – Pandos atrašė labai greitai. “on your case , we’d like to help you check the details by vedio”. Suprask, nori pamatyti problemą nufilmuotą ir įsitikinti ar ji tokia ir yra. Ok, pagalvojau.

2013 09 03 Patinginiavau kurį laiką ir pagaliau įkėliau video, kur labai aiškiai matosi visos bėdos.

2013 09 04 Vėlgi, pandos atrašė labai greitai, deja, šitas ir dar vienas laiškas įkrito į mano spam’ą ir toks nesusipratimas kainavo šiek tiek laiko.

2013 09 08 Gavau naują laišką, kuris jau atkeliavo į pagrindinę dėžutę, turinys toks:

“I am sorry to hear that. We suggest you go to the local shop for repairing and we will share the cost partly. Before repairing, pls advise us the cost in advance. Would you like to send it back to us? We will repair it for you. If yes, we can give the RMA# and the return address to you. Sorry for the inconvenience. ps: You need to bear the shipping cost from your country to ours. “

Nesusidūrusiems su tuo anksčiau – tai yra standartinis Kiniečių garantijos ar po pirkimo aptarnavimas. Pirmiausiai pasiūlo susiremontuoti savo lėšomis savo šalyse, ir kompensuoja dalį sumos. Aišku, Lietuvoje Jiayu serviso centro ar aplamai telefonų taisymo centro, kuris apsidžiaugtų gavęs tokį telefoną remontui iš viso nėra.  Taigi, belieka naudotis antrąja citatos puse, gauti adresą siuntimui atgal į Kiniją taisymui.

2013 09 12 – Informuoju pandawill kad taisyti niekas nepasiims ir papršau RMA.

2013 09 16  – Kadangi jų atsakymo laiškas vėl nukeliavo į mano spam’ą, paprašau pakartoti.

2013 09 16 – Kaip kiniečių kompanijai aptarnavimas sukasi labai greit ir gaunu gražinimui adresą.

2013 09 24 – Aš stabdau gerokai daugiau nei Kiniečiai ir tik dabar išsiunčiu siuntinį. Kadangi pamirštu svarstykles, pridedu 40 g. per daug burbulinės plėvės ir vietoj ~20 kelių litų susimoku 50. Nepamirškite, siuntiniai iki 500 g. Lietuvos pašte yra pigesni :) Pačios pašto išlaidos – 42 Lt (pirmenybinė pašto korespondencija) ir registracija – 8 Lt berods. (Kainomis iki lapkričio 1 d.)

2013 10 07 – Siuntinys nusigauna į Kiniją labai greitai, dar galvojant apie tai, kad spalio 1-7 yra nacionalinė Kinijos (ir tuo pačiu, nedarbo) savaitė.

2013 10 08 – Gaunu tokį laišką nuo after-sale@pandawill.com:

“Thank you for your patience to wait for Your returned parcel has arrived here,but your device has  some scratches After check and test,but we haven’t found the problems you said. so could you explain it  more clear for us then we can test it again “

 Vėlgi vertimas iš anglų kalbos ir iš kiniečių verslo praktikos:

• sakinys apie tai kad gautas subraižytas įrenginys yra irgi normalus. Šį sakinį gauna visi, kurie siunčia gražinimus, nepaisant nuo to, kiek laiko naudotas daiktas ir nepaisant to, ar tų įbrėžimų iš tikrųjų yra. Tas pats galioja net ir tiems daiktams, kurie yra vis dar saugomi Paypal apsaugos. Taip tiesiog apsidraudžiama nuo pirkėjų reikalavimų gražinti visus pinigus arba pakeisti į naują, atseit “mes gavome jau naudotą daiktą, todėl nėra jokios galimybės pakeisti jį į naują”. Kaip jau minėjau, iš tiesų tikroji daikto būklė neturi jokios įtakos. Aišku, jei jis nesupiltas galutinai :)

• sakinys apie tai, kad jokios problemos nepavyko rasti irgi yra pakankamai dažnas, kartais (t.y. beveik visada išskyrus pačius akivaizdžiausius atvejus) jiems norisi labiau atsikratyti bėdos nei ją ištaisyti.

Juokinga dar ir tai kad minėtą problemą aprašiau ne tik paštu, youtube video, bet dar ir lape, kurį įdėjau į siuntinio vidų. Taigi, tą pačią dieną atrašiau žinutę su tokiu pačiu turiniu, tik pasistengiau dar paprasčiau išdėstyti.

2013 10 15 – Pandos tyli. Parašiau laišką, kur mandagiai priminiau kad laukiu informacijos. Tiesa, kadangi tuo pačiu studijavau ir rusų forumus, panašu kad jie pradeda aptikti problemos sprendimą, kuris ne mechaninis, o programinis. Kol kas dar 100% nepatvirtinta, bet rezultatai  į tą pusę.

2013 10 16 – Tyla, kurios neiškentęs pasinaudojau pokalbių sistema, pačioje pandawill svetainėje. Supportas vėl parašė kad tikrins dar kartą, o per tą laiką pasiūlė arba palaukti arba duoti man kitą “refurbished” (atnaujintą naudotą) telefoną. Iš jų pasiūlytų penkių variantų svetainėje buvo tik 3, visi prastesni ir žemesniame kainų segmente (~150$). Kol kas mandagiai atsisakiau.

2013 10 18 – after sales remonto tarnyba atrašė taip:

“sorry , I am afraid we could not found any matter there in the item Then we suggest to send you other repaired item instead”.

Ir vėl pasiūlė tuos pačius telefonus.  Tą pačią dieną dar kartą pasikalbėjau gyvai su supportu. Kurio bėda yra ta, kad anglų kalbos žinios – ne kažką. Po pusvalandžio aiškinimosi numojau ranka ir paprašiau kad siųstų telefoną man atgal tą patį, o ne jo pakaitalą. Supportas užtikrino, kad parašys žinutę prie mano telefono ir jį nemokamai gražins atgal. Tiesa, už vargą dar pasiūlė 5% nuolaidą, sekančiam užsakymui, kas yra gan graudu.

2013 10 21 – after-sales atrašė, kad žinutę gavo ir tuoj tuoj išsiųs telefoną, kurį jau pakuoja.

2013 10 22 – įvykiai pasisuka įdomia linkme. Naujoje žinutėje after-sales rašo, kad visgi patestavo pakuojamą telefoną dar kartą, ir mano aprašytą problemą surado. Todėl telefono man nebesiųs. O siųs jį į gamyklą remontui. Nesu tikras ką tai reiškia – bet tikriausiai keli variantai – arba “testuodami” patys jį sudirbo, arba pardavė/atidavė kažkam kitam kaip pakaitalą, arba iš tikrųjų aptiko problemą ir nusiuntė jį taisymui (tikriausiai mažiausia tikimybė). Na ką gi, naujas laukimas prasideda, šiandien kaip tik sukanka du mėnesiai, kaip prasidėjo garantinio remonto veiksmai.

2013 10 25 – garantinio serviso naujausia žinutė:  išsiuntėme, remontas trunka 3-5 sav. :)  Net jei telefonas bus sutvarkytas po mėnesio, kaip tik bus Kalėdų karštinė, kai paštas bus mirtinai užsikimšęs.. Tiesa, po naujos Lietuvos pašto siuntinių ir laiškų reformos jo darbo krūvis bus mažesnis :)

2013 11 26 – beveik lygiai po mėnesio gavau žinutę, kad telefonas sutaisytas ir Singapūro pašto sekimo numerį. Dabar belieka tikėtis kad siuntinys neužstrigs dovanų sraute ir atkeliaus dar šiais metai – o tada viską ir pamatysim.

2013 12 12 – telefonas jau antra diena mano rankose. Netikėtai, tai tas pats telefonas,  kurį išsiunčiau o ne „refurbišintas” kažkieno kito ragelis.  Ir netgi dar labiau netikėta – prieš tai buvusios problemos nebėra! Vadinasi, greičiausiai telefono gedimas buvo mechaninis, ne programinis, ką patvirtina ir nuplėšyti apsauginiai garantiniai lipdukai nuo korpuso. Aš spėju (nes niekas to nepatikslino) kad pakeistas visas telefono radio modulis. Bet kokiu atveju, dabar 3G veikia labai stabiliai ir be jokių ryšio pametimų. Valio!

Atnaujinta: valio tai valio, bet kai nusprendžiau susidėti normalesnį rom’ą nei senas gamintojo problema sugrįžo ir jau galvojau kad teks susitaikyti su buvimu be interneto ryšio, tačiau sprendimas pasirodo yra, kaip sutvarkyti 3g rasite čia.

Reziume apie Pandawill garantiją:

Esu patenkintas 90%. Jeigu jūs turite kantrybės laukti vieną – du mėnesius, sudalyvauti keliuose pokalbiuose kur jūsų problemos nepavyksta diagnozuoti ir su support’u angliškai susišnekėti yra sudėtinga – tikėtina kad jūsų problema bus sutvarkyta. Kaip minėjau – mano telefonas grįžo sveikas, veikiantis geriau nei pirmai – o tai ir yra garantijos esmė.

7 thoughts on “Gamintojo garantija Kinijoje ir Pandawill

  • 21 gruodžio, 2013 at 02:23
    Permalink

    Pasidomek kitu dar kinietisku modeliu Haier w910, visai neblogas 2 branduoliu, bet qualcom, greitis neblogas ir kaina apie 130$

  • 21 gruodžio, 2013 at 23:55
    Permalink

    Moto G 8GB is tesco UK kainuoja vos 99 svarus. Unlock code 2 gbp. Susiveikus per pazistamus is UK butu 100x geresnis telefonas nei sitie padielkos + supportas is labai daug xda devu ir 4.4 guaranteed update. Priedu gausybe ir t.t…
    Jei pazistamu neturit jis parsiduoda amazone – 8gb 135gbp ir 16gb 160gbp.

    • Avatar photo
      22 gruodžio, 2013 at 17:12
      Permalink

      Pasidomėjau truputį – gal ir visai neblogas variantas jei nenori išleisti per daug, o poreikiai nėra labai dideli. Snapdragon vs MTK pasirinkimas manau iš karto aiškus, bet vėlgi, tas MOTO G nėra toks jau tobulas – turim gera CPU ir GPU, tai kaip ir galima lošti visai smagius žaidimus tik kad.. kiek jų telpa į 8 GB versiją? 2, 3? SD kortelės netektis – įdomus marketingo sprendimas. Kitas dalykas, kamera manau irgi bus vieta kur pataupyta, 5 MPX jau nieko nenustebinsi, įdomu kokia jos kokybė. Bet šiaip, jei vasarą toks modelis jau būtų buvęs, gal būčiau visai ir susigundęs.

  • 9 balandžio, 2014 at 15:11
    Permalink

    Esu rašęs, kad su G3s modeliu turiu problemą su tele2 3g ryšiu (Bite, omnitel 3g veikia, tele2 ne). Pasirodo, 3g puikiai veikia kituose miestuose, tik ne Utenoje. Beje lygiai tas pats su draugo iPhone 3s, problema su tele2 įranga, pasenus? Ryšio standartai? Nors 3g dauguma telefonų veikia, visokie pigūs kiniški 3g modemai iš tele2 veikia..

    • Avatar photo
      9 balandžio, 2014 at 15:27
      Permalink

      Anot vienų šaltinių MTK6589 kaip ir nepalaiko WCDMA900 dažnio kuris yra naudojamas Europos operatorių, o tik 2100 dažnį, kuris daugiau naudojamas miestuose, o ne rajonuose. Tokia problema yra su krūva kiniškų telefonu, ir tokia problema tikrai yra su Iphone 3s. Man Omnitel 3G sėkmingai nebeveikia pakeitus romą. Supratau, kad su šituo modeliu jei jau turi 3g tai tylėk ir kentėk, tik nekišk nagų prie programinės įrangos. Dar vis mąstau kad išbandymui riektu paimti bitės kortą.

  • 8 gegužės, 2014 at 13:22
    Permalink

    Su kinų gamintojais reikia turėti kantrybės, arba pasitikrinti galima įmonės statusą kokiame alibaba ar kitur, o bendrai kiek teko užsakinėti iš kinų, tai servisas jų neprastas, tiesiog kartais patinki ir kartais pataupo ne ten kur reikia. Darbe usakinėjau presus, gavus ir ištestevus, pasirodė kad pusė iš jų leidžia tepalą per tarpiklius o vienam iš jų net vožtuvas neveikė, kuris sukelia spaudimą. Teko filmuot, fotografuot, aprašyti viską tiksliai ir taip kelis kartus prašyti, kad atsiūstų atsargines dalis, už kurių siuntimą prašė sumokėti, bet atsisakiau – atsiuntė patys.

    Išvada, būk kantrus, ir jei nevykdo savo įsipareigojimų (garantinių ar pogarantinių) būk nedraugiškas. Pagąsdinu, kad daugiau neužsakysiu kokių staklių, arba draugams pasakysiu akd užsakytų iš konkurento o ne jų ir gaunu to ko noriu.

    Pastaba: jei usakinėji prekes iš kokios nors įmonės kompanijos – prižadėk kad užsakysi didelį kiekį, arba užsakysi dar tai jie draugiškai ir siuntimą sumokės, o kartais ir nemokamų pavyzdžių atsiunčia.

    Svarbiausia turėti kantrybės ir rašyti bei skambinėti jiems. Taip pat ir su jų angliška kalba, reik kantrybės kad suprastum ką sako, arba prašai kelis akrt pakartoti.

    Apie kinus: šiaip jie draugiški, ypač jaunesnės akrtos atstovai, ypač panos, po kelių užsakymų kviečia į skaipus ir soc. tinklus būti draugais, labai domisi mūsų šalimi. Tai tiek.

Komentuoti: Laurynas Atšaukti atsakymą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.